اس ام اس جدید عاشقانه غمگین سر کاری طنز

مرجع اس ام اس و عکس عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه غمگین سر کاری طنز

مرجع اس ام اس و عکس عاشقانه

اس ام اس سرکاری جدید

روی تمام گلبرگها نوشتم دوست دارم اما تو مثل بز همه ی آنها را خوردی.

نه چرا؟
چون هم انرژی داره هم هسته

شنیدی خوردن قند حروم اعلامِ شده و باید خرما بخوریم؟


مطمئن باش که مهرت نرود از دل من مگر آن روزی که با خاک شود منزل من


گفتی تا آخر دنیا باهاتم حالا میفهمم که چرا همش میگفتی دنیا دو روزه


اگر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ میگوید!!! حقیقت را کسی میگوید که برای تو زندگی می کند


مجموعه نوشته های پشت تریلی های جاده.......۱.به حرمت اشک مادرم توبه کردم---۲.دانی که چرا راز جهان با تو نگفتم/طوطی صفتی طاقت اسرار نداری--۳.بوق نزن شاگردم خوابه--۴.بی تو هرگز ....با تو ؟؟؟عمرا--۵.از عشق تو لیلی.....رفتم زیر تریلی(واسه گریسکاری)---۶.اگه میتونی این تابلو رو بخونی یعنی فاصلت کمه فاصله رو رعایت کن---۷.دنبالم نیا اسیرم می شی---۸.گشتم نبود....نگرد نیست---۹.سرپایینی برنده سربالایی شرمنده


محبت گرشود پیدا به هر قیمت خریدارم به یک لبخند زیبا می فروشم زندگانی را

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد