اس ام اس جدید عاشقانه غمگین سر کاری طنز

مرجع اس ام اس و عکس عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه غمگین سر کاری طنز

مرجع اس ام اس و عکس عاشقانه

شعرهای عاشقانه،اس ام اس عاشقانه،عکس

پاییز را دوست دارم...

بخاطر غریب و بی صدا آمدنش

بخاطر رنگ زرد زیبا و دیوانه کننده اش

بخاطر خش خش گوش نواز برگ هایش

بخاطر صدای نم نم باران های عاشقانه اش

 بخاطر رفتن و رفتن... و خیس شدن زیر باران های پاییزی

بخاطر بوی مست کننده خاک باران خورده کوچه ها

بخاطر غروب های نارنجی و دلگیرش

 بخاطر شب های سرد و طولانی اش

بخاطر تنهایی و دلتنگی های پاییزی ام

بخاطر پیاده روی های شبانه ام

           بخاطر بغض های سنگین انتظار

بخاطر اشک های بی صدایم

بخاطر سالها خاطرات پاییزی ام

بخاطر معصومیت کودکی ام

بخاطر نشاط نوجوانی ام

بخاطر تنهایی جوانی ام

بخاطر اولین نفس هایم

بخاطر اولین گریه هایم

بخاطر اولین خنده هایم

بخاطر دوباره متولد شدن

بخاطر رسیدن به نقطه شروع سفر

بخاطر یک سال دورتر شدن از آغاز راه

بخاطر یک سال نزدیک تر شدن به پایان راه

بخاطر غریبانه و بی صدا رفتنش

پاییز را دوست دارم، بخاطر خود پاییز

و من عاشقانه پاییز را دوست دارم... 

  

کاشکی همیشه پیشت بودم میشد فراموشت کنم

********************************************

چشات دیگه از من خسته سیره اما هنوز چشای من اسیره فقط بدون که این دل شکسته منتظره بگی واست بمیره

*********************************************

کشتی قلب مرا موج نگاه تو شکست گر صبر کنم تو هم مرا خواهی شکست

*********************************************

دیگه این پنجره از دیدن من خسته شده انگاری کتاب عشق من و تو دیگه بسته شده

*********************************************

ای جوان اگر عاشق نشدی برو خودت را بکش این است رسم جوانی

*********************************************

کویر خشک دلمون دیگه زده هزار ترک غم دیگه بسه نازنین هرکی نمونده به درک

*********************************************

خورشید تابانم تویی عشق پریشانم تویی آبی آسمانم تویی رنگ بی پایانم تویی همدم تنهایی من یاد و غمخوارم تویی یار همیشگی من عشق و دنیایم تویی گر نباشی من نیستم چون که هستی ام تویی

********************************************

ازخدابرگشتگان راکارچندان سخت نیست سخت کارمابودکزماخدابرگشته است

*********************************************

عمریست زمانه درعذاب من وتوست گرمای زمین ازالتهاب من و توست آن قصه که کهنگی ندارد هرگز سوگند به عشق انتخاب من و توست

*********************************************

دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است چاره کن درد کسى کز همه ناچارتر است من بدین طالع برگشته چه خواهم کردن که ز مژگان سیاه تو نگون سارتر است گر تواش وعده دیدار ندادى امشب پس چرا دیده من از همه بیدارتر است؟ هر گرفتار که در بند تو می نالد زار مى برد حسرت صیدى که گرفتارتر است عقل پرسید که دشوارتر از مردن چیست عشق فرمود فراق از همه دشوارتر است

*********************************************

نرو تو هم مثل من نمی تونی دووم بیاری نرو     تو هم مثل من تو غصه کم میاری نرو     تو هم می پوسی میمیری بی من نروتو هم طاعون غم می گیری بی من نرو

*********************************************

اه نرو نروتو که می دونی من بی تو توبی من یعنی حسرت تو که می دونی بی جواب می مونه عشق وعادت تو که می دونی کم می شم تو که می دونی کم می شی تو که می دونی هم اغوش غم می شی نرو اه نرو نرو اما بعضی موقع انسان از چیزای فرار می کنه که به خاطر دیگرا ن واسایش اونهاست چشم پوشیدن از عشق از زندگی و...... اما چه سود همینهایی رو که دوستشان داری یه روز تنهایت می گذارند ومی روند نمی شود از کسی گلایه کرد باید شکر گذار خداوند بود که می توانم روی پای خود بیاستی

*********************************************

نمی زارم غصه بیاد خرئ و خرابت ببره از عشق بوانه می گم تا خوابت ببره ز یکی بود یکی نبود قصه میگم اما چه سود پروانه ها پروانگی از یادشون میره چه زود

*********************************************

بی تو میشه زنده بود نمیشه زندگی کرد

*********************************************

ای همه غمگین اگر تنها شدی من با توام خسته دل از هر که هر جا شدی من با توام گر به کنج بی کسی آمیخته ای با درد خویش دلگران از مردم دنیا شدی من با توام

*********************************************

تا که از جانب معشوق نباشد کششی کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

*********************************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد