اس ام اس جدید عاشقانه غمگین سر کاری طنز

مرجع اس ام اس و عکس عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه غمگین سر کاری طنز

مرجع اس ام اس و عکس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه فوق العاده رمانتیک 91

من منتظرت شدم ولی در نزدی / بر زخم دلم گل معطر نزدی
گفتی که اگر شود میایم اما / مرد این دل و آخر تو به اون سر نزدی.

***

چه زودباهم بودنمان خاطره شد/وای کاش خاطره هامان بیرنگ نشود

***

دیرامدی تمام شده ام دیگر..
میبخشمت
باانکه هزارشب بیخوابی طلب دارم ازتو


***

از شروع نفس های حضرت آدم تا پایان نفس های آخرین آدم دوستت دارم


***

شاید ان روز که رفتم یاد تنهایی کنی . من همان تنهاییم یادت نره یادم کنی


***

به خاطرت از همه چی گذشتم...
حالا به خاطر تو..از تو می گذرم


***


حضورت در قلبم مثل نفس کشیدن است ...
آرام ...
بیصدا ...
اما همیشکی ...!

***

گر عاشق را فنا و مردن باشد
یا در ره عشق جان سپردن باشد
پس لاف بود انچه بگفتند که عشق
از عین حیات اب خوردن باشد
* حافظ شیرازی*


***


تو که میگفتی تا اخر دنیا باهامی...
حالامیفهمم چراهمه میگن دنیا2روزه...


***

افسانه هارارها کن!دوری ودوستی کدام است؟فاصله هایندکه عشق رامیبلعند،من اگرنباشم!دیگری جایم راپرمیکند!به همین سادگی!


***

به نام خدا خالق انسان . به نام انسان خالق غم ها
به نام غم ها به وجود اورنده ی اشک ها . به نام اشک تسکین دهنده ی قلب ها
به نام قلب ها ایجاد گر عشق و به نام عشق زیباترین خطای انسان


***


از شهرداری واحد سد معبر مزاحمتون میشم
ببخشید مهربونیتون سد راه دلمون شده !


***

زندگی شگفت انگیز است
فقط اگربدانید که چطور زندگی کنید
کوچک باش و عاشق .
که عشق می‌داند
آئین بزرگ کردنت را ...
بگذارعشق خاصیت تو باشد
نه رابطه خاص تو باکسی...


***

دیدی راست میگفتم که جزتوهیچکس رو نمیبینم
اونروزکه دیدمت و اومدم جلواونی که دستش تو دستات بود رو ندیدم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد