اس ام اس جدید عاشقانه غمگین سر کاری طنز

مرجع اس ام اس و عکس عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه غمگین سر کاری طنز

مرجع اس ام اس و عکس عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه و عشقولانه ی جدید امروز

اس ام اس های عاشقانه و عشقولانه جدید امروز 

 

یک بوسه ز لب های تو در خواب گرفتم، گویی که گل از چشمه مهتاب گرفتم، هرگز نتوانی ز من دور بمانی، چون عکس تو را در دل خود قاب گرفتم

 

ای کاش پنجره ی صدایمان کند، بی پایه ترین شرم رهایمان کند، می ترسم از اینکه هر دو عاشق باشیم، آنوقت سکوتمان جدایمان کند

 

تواناترین مترجم کسی است که سکوت دیگران را ترجمه کند، شاید سکوتی تلخ گویای دوست داشتنی شیرین باشد!

 

انسان عزیزانشو فراموش نمیکنه بلکه به دیدنشون عادت میکنه، تقدیم به کسی که عادت به ندیدنش مثل فراموش کردنش غیر ممکنه

 

عشق حقیقی مثل روحه! افراد زیادی دربارش صحبت میکنند ولی تعداد کمی اونو دیدند

 

کبوترهای قلبم را به سویت میپرانم که شاید از تو آئین محبت را بیاموزند

 

تقدیم به آنکه دوری اش غمم، خانه اش قلبم، فراموشی اش مرگم است

 

تو که پاتوق شب هایت کافی خیال من است، تا به حال خیال مرا در برهوت دیده ای؟

 

باید آگهی فوتمو ببینی تا باورت بشه میمیرم برات

 

بی تو دنیا رنگی نداره، خنده با من انسی نداره، بی تو هر قد شعری سرودم، واژه واژه معنا نداره، بی تو یعنی یک آه خاموشم، سهم عشقم سعدی نداره، بی تو یک روز بی تاب، از فراقت پایان نداره، بی تو طیف تاریخ عمرم، یک خیال و رویا نداره، ابرهای قلب شکستم، جز بیابون دریا نداره، کاش میشد بودی کنارم، گرچه آهم سودی نداره، بوسه میدادی نغمه ام را، چون که شعرم نائی نداره

اس ام اس های عاشقانه، عشقولانه ی جدید ۴

اس ام اس های عاشقانه و عشقولانه ی جدید و به روز 

 

 

خزان که قسمت ما شد، بهار مال شما، دلم به یادت افتاد، سلام حال شما؟

 

چترم باز باشه یا بسته فرقی نمیکنه، بی تو آسمان دلم همیشه بارانیست

 

قلب من تو دستاته، خواهش میکنم دستتو مشت کن که به غیر از تو کسی نبینه

 

در گورستان صلیبی می گذارم تا همه بدانند در آنجا مرده ای هست، پس تو هم به قلب صلیبی بیاویز تا همه بدانند گورستان من قلب توست

 

در خالصانه ترین گوشه ی قلبم، آنجا که خبر از تاریکی است یاد تو میدرخشد

 

خوبی چه بدی داشت که تکرار نکردی، مهر مرا بردیو ز من یادی نکردی، روزگار میگذرد این چنین شاد نباش، آخر تو جوابش میدهی این همه ظلم که بر من کردی

 

کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم ماندنی نه حاشیه ای از یاد رفتنی

 

کندوی عشق و مستی بی تو عسل ندارد، بی تو کتاب عشقم ضرب المثل ندارد

 

من درد تو را ز دست ندهم، دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم، ای دوست به یادگاری دردی دارم، که آن درد را به صد هزار درمان ندهم

 

چشمانت را برای زندگی، پاهایت را برای همراهی و دلت را برای عاشقی میخواهم

 

چشات دیگه از من خسته و سیره / اما هنوز چشمای من اسیره / فقط بدون که این دلشکسته / منتظره بگی واست بمیره

 

دنیا شبیه توست مثل دلبریهات، چیزی شبیه رنگ رنگ روسریهات، چیزی شبیه دل به لبخند تو دادن، مثل گل تردید در ناباوریهات

 

ای گل نازم که تو را دوست دارم، به آن سپردمت که همه ی هستیم از آن اوست

 

اس ام اس های عاشقونه ی جدید و ناب ۳

اس ام اس عاشقانه، عشقولانه، عاشقونه و رمانتیک جدید 

 

این یک اس ام اس نیست، یک پیامک هم نیست، پیامک تبریک یا تشکر هم نیست، میدونی چیه؟ بهونست! یه بهونه که بگم دوستت دارم عشق من

 

تو را در قلب شعرم میگذارم، به نام عشق آن را می نگارم، تمام حرف من در شعر این بود، تو را تا بی نهایت میدارم دوست

 

کاش بودم تک درختی در میان قلب تو، تا وجودم میوه میداد از محبت های تو

 

میان بندگانت هر چی دیدم هوس ها جانشین عاشقی بود، به دستان دروغین محبت گلی دیدم شبیه رازقی بود

 

به امید چتر فردایت خیس بارانم، از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم سرنوشت من

 

اگه یه رنگ باشی باهات هستم، نمک پرورده ی دستات هستم، اگه پا روی حرمت ها نذاری، همیشه خاک پات هستم

 

تو به نقش قهوه اعتقاد داری، به پیش بینی، به بازی های بزرگ و من فقط به چشمهایت

 

بی تو تموم لحظه ها اسیر غم و غصه، یه روز میام به دیدنت هر چی ببینمت بازم کمه، نمیرسه به گوش تو صدای فریاد دلم، یه روز میفهمی دردمو که زیر خاک و گلم

 

ای که با یاد تو در آتش شب میسوزم، یاد من کن که به یادت همه شب میسوزم

 

اشک های دیگران را مبدل به نگاههای پر از شادی نمودن بهترین خوشبختی هاست

 

یه شب خوب تو آسمون، یه ستاره بود چشمک زنون، خندیدو گفت کنارتم تا آخرش تا پای جون، ستاره ی قشنگی بود، آرومو نازو مهربون، ستاره شد عشق من و منم شدم عاشق اون، اما زیاد طول نکشید، عشق منو ستاره جون، ابر اومد ستارمو دزدیدو برد نامهربون، حالا شبا به یاد اون ذل میزنم به آسمون، دلم میخواد داد بزنم این بود قول و قرارمون؟

اس ام اس های جدید عشقولانه و رمانتیک ۲

اس ام اس های جدید عشقولانه و رمانتیک جدید ناب 

آسمان می بارد گل میمیرد، تو نه گل باش نه آسمان، زمین باش تا آسمان برای تو بگرید و گل برای تو بمیرد

 

سیه چشمی به کار عشق استاد، به من درس محبت یاد میداد، مرا از یاد برد آخر، ولی من بجز او عالمی را بردم از یاد

 

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست، پنهان کردن قلبی است که به بدترین حالت شکسته باشه

 

به خود راست بگو، آنگاه توان دروغ گفتن به هیچ کس را نخواهی داشت؛ ( شکسپیر )

 

به همه عشق بورز، به تعداد کمی اعتماد کن و به هیچ کس بدی نکن؛ ( شکسپیر )

 

وفا داری را باید از نیلوفر آموخت، دور هر شاخه ای که می پیچه تا آخر عمرش در آغوشش میگیره

 

آدما وقتی از هم دورند اس ام اس میفرستند، من برای تو که تو دلمی چی بفرستم؟

 

آن کس که میگفت دوستم داره، عاشقی نبود که به شوق من آمده باشه، رهگذری بود که روی برگ های خشک پاییزی راه میرفت، صدای خش خش برگها همان وازی بود که من گمان میکردم میگوید: دوستت دارم

 

عشق همیشگی است این ما هستیم که ناپایداریم، عشق متعهد است مردم عهد شکن، عشق همیشه قابل اعتماد است اما مردم نیستند؛ ( لئویوسکالیا )

اس ام اس های رمانتیک و عشقولانه ی جدید ۱

گریه کردم اشک بر داغ دلم مرحم نشد، ناله کردم ذره ای از دردهایم کم نشد، در گلستان بوی گل بسیار بوییدم ولی از هزاران گل یکی مثل تو پیدایم نشد

 

شبی در شهر چشمانت فقط یک رهگذر بودم، ندیده دل به تو دادم، شدی سلطان و معبودم

 

ادعا نمیکنم همواره به یاد کسانی هستم که دوستشان دارم، ولی ادعا میکنم لحظاتی که به یادشان نیستم هم دوستشان دارم...

قشنگترین اس ام اس های رمانتیک و عاشقانه

ادامه مطلب ...

بخش موبایل

تو این بخش مى خوام به دوستانی که در ساین  نرم افزار های موبایل،هک کوشی (نوکیا،سونی) مشکل دارند کمک کنم. 

اکه هر نرم افزاری خواستین بکین تا براتون بزارم. 

درخواست خودتونو در نضرات بیان فرمایید.

اس ام اس های تبریک روز دانشجو

تعریف دانشجو :
موجودی است نحیف و لاغر که از تخم مرغ و گوجه تغذیه می کند !
معمولا افسرده است ! و دشمنی عجیبی با کتاب دارد !
مخصوصا شب امتحان !



یه تعریف دیگه از دانشجو ! :
فردی که به دنبال علم آموزی و تولید علم است
ها ایی دانشجو که وگفتی ینی چه؟؟؟!!!!...

ادامه مطلب ...

اس ام اس های مخصوص شب امتحان

درس خواندن چقدر دلگیر است
در اتاقی که از تو خسته شده
گوش دادن به تیک تاک زمان
زل زدن به کتاب بسته شده



دعای شب امتحان
الدعا فی لیالیّ الامتحانیه
اللهم اهد کل الشّوت و المشنگ، لا یعلم من دروسهُ بقدر بز اخفش.
آمین یا کاشف المضطربین فی اللیالی الامتحانیه
...

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید سالگرد ازدواج

عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر زندگی است
هر چیز خوبی در دنیا فقط یکیست ٫ ۲ شاخه گل به مناسبت دومین سالگرد
ازدواجمان تقدیمت می کنم ٫ بهترین انتخاب زندگی ام را فراموش نمی کنم



تو شب تولدت قلبم رو هدیه می کنم / واسه آرامش تو به دوریت عادت می کنم
عزیزم روز شکفتنت را جشن می گیرم . تولدت مبارک . . .



با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد
تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرتنش ایمان دارم پس برایم بمان
و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم سالگرد ازدواجمان را به تو تبریک می گویم



مهربان ترینم وقتی تو با منی ٬ سرود و شادی با من است
در ضمیرم نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم و هر لحظه دلم به یاد تو می تپد
در قلب من آفتاب تابان باش . سالروز ازدواجمان را عاشقانه تبریک می گویم



خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم / در دام دل شکسته زنجیر شویم
ای عشق همیشه از خدا می خواهم / کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم
همسر عزیزم سالروز عهد و پیمان جاویدانمان مبارک . . .



 باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
.
.
سالگرد ازدواجمون مبارک.



عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمی شناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت.
سالگرد ازدواجمون مبارک



قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم
سالگرد ازدواجمون مبارک



زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سرنوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل یاسمنم
سالگرد ازدواجمون مبارک



تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر…
سالگرد ازدواجمون مبارک



ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین ! آسمانی می شوم وقتی نگاهت می کنم!
سالگرد ازدواجمون مبارک.



چه لطیف است حس آغازی دوباره،
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!
و چه اندازه شیرین است امروز…
روز میلاد…
روز تو!
روزی که تو آغاز شدی!
سالگرد ازدواجمون مبارک

ادامه مطلب ...