اس ام اس جدید عاشقانه غمگین سر کاری طنز

مرجع اس ام اس و عکس عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه غمگین سر کاری طنز

مرجع اس ام اس و عکس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ( SMS LOVE ) + اس ام اس غمگین + اس ام اس تنهایی

به نام کسی که یادش در بهار من ، نامش در اندیشه من ، عشقش در قلب من ، کلامش در دفتر من ، دیدارش آرزوی من است

be name kasi ke yadash dar bahare man, namash dar andishe man , eshghash dar ghalbe man , kalamash dar daftare man
va didarash arezooye man ast...

اس ام اس عاشقانه موبایل

زندگی حکمت اوست...
زندگی دفتری از خاطره هاست...
چند برگی را تو ورق خواهی زد...
ما بقی را قسمت ...

zendegi hekmate oost
zendegi dafrati az khatere hast ...
chand bargi ra to varagh khahi zad ...
mabaghii ra ghesmat ...

وقتی تنهاییم دنبال یک دوست می گردیم، وقتی پیداش کردیم دنبال عیب هاش می گردیم
وقتی از دستش دادیم دنبال خاطره هاش می گردیم...
و باز تنهاییم ...
اس ام اس عاشقانه موبایل


vaghti tanhaeen donbale yek dost migardim
vaghti peidash kardim donbale eybash migardim
vaghti az dastesh dadim donbale khatere hash
va baz tanhaeem...

همیشه گورستانی در قلبت برای خاکسپاری خطای دوستانت بساز

hamishe goorestani dar ghalbat baraye khak separie khatayr doostanat besaz

برای داشتن چیزی که تا به حال نداشتی
کسی باش که تا به حال نبودی

اس ام اس عاشقانه موبایل


baraye dashtane chizi ke ta be hal nadashti bayad kasi bashi ke ta be hal naboodi

هرگاه شادم یاد تو غمگینیم می کند. هرگاه غمگینیم یاد تو شادم می کند
پس هر دو را دوست دارم چون حکایت از تو می کند...

hargah shadam yade to ghamginam mikonad, hargah ghamginam yade to shadam mikonad
pas har 2 ra dost daram chon az to hekayat mikonad


غم هایت را بر روی شن بنویس تا باد آن را با خود ببرد
شادیهایت را بر روی سنگ بنویس تا برای همیشه باقی بماند...

ham hayat ra bar rooye shen benevis ta bad anha ra ba khod bebarad
shadi hayat ra bar rooye sang benevis ta baraye hamishe baghi bemad


داشتم اشک هایم را روی نامه ای عاشقانه با قطره چکان جعل می کردم ، خاطرم آمد شاید دلتنگ خنده هایم باشی
ببخش اگر این روز ها عشق با گریستن اثبات می شود ...

dashtam ashk hayam ra rooye namei ba ghatre chekan jal mikardam
khateram amad shayad deltange khande hayam bashi
bebakhsh agar in rooz ha eshgh ba gristan esbat mishavad


عشق درد سری است که باید برای فراموش کردن ان عشق تازه ای را پیدا کرد

اس ام اس عاشقانه موبایل


eshgh darde sari ast ke bayad baraye faramoosh kardane an eshghe tazei ra peida kard


چشم هایت وقتی دروغ می گویی زیبا تر می شوند
اگر می خواهی زیبا ترین باشی همیشه به من بگو دوستت دارم ....


chesh hayat vaghti dorogh migooi ziba tar mishavand
agar mikhahi ziba tarin bashi hamishe be man begoo dostat daram
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد