اس ام اس جدید عاشقانه غمگین سر کاری طنز

مرجع اس ام اس و عکس عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه غمگین سر کاری طنز

مرجع اس ام اس و عکس عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه شهریور 1391

زندگی شبیه شعریست ، قافیه هایش با من ، "تو" همیشه "ردیف" باش .

.

.

.
اینجا جاییست که پشت هر دوستت دارم هم نوشته است ساخت چین !
.

.

.
الهی من فدات بشم ، انگشتر طلات بشم / وقتی چشاتو تاب میدی ، مردمک چشات بشم .
.

.

.
هزار بار هم از این دنده به آن دنده شوی فایده ندارد ! این تخت خواب "آغوش" کم دارد .
.

.

.
همیشه واسه گلی خاک گلدون باش که اگه به آسمون هم رسید ، یادش باشه ریشش کجاست .
.

.

.
ارزان تر از آنچه که فکرش را بکنی بودی ، اما برای من گران تمام شدی .
.

.

.
دلتنگی من تمام نمی شود ، همین که فکر کنم من و تو دو نفریم دلتنگتر میشوم برای تو .
.

.

.
گفته باشم ! من درد میکشم ، تو اما چشم هایت را ببند ، سخت است بدانم می بینی و بی خیالی .

.

.

شاخه گلت سالها بود در میان دفترت خوابیده بود ، بی اجازت امروز بیدارش کردم !

.

.

در خلوت من نگاه سبزت جاریست! این قست بی تو بودنم اجباریست

.

.

سرمای نبودنت بدتر از سرمای زمستان است ، به لرزه انداخته چهار ستون دلم را .
.

.


.

خوشبختی من پیدا کردن "تو" از میان این همه ضمیر بود .
.

.


.

دوست داشتنت معادله ایست که نفسهایم را اثبات میکند .

.

.


.

تو با آواز خود شب را شکستی / ولی من بی دریچه مانده ام باز

 هوای پر زدن هایم کجا رفت ؟ /  ز یاران باز هم جا مانده ام باز . . .

.

.

خداوند ، گوش ها و چشم ها را در سر قرار داده است تا تنها سخنان و صحنه های

 بالا و والا را جستجو کنیم . . .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد