اس ام اس جدید عاشقانه غمگین سر کاری طنز

مرجع اس ام اس و عکس عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه غمگین سر کاری طنز

مرجع اس ام اس و عکس عاشقانه

اس ام اس و جوک خنده دار

لهی چوب بشی پشمک بشم دورت بگردم بعدش منو بخورن تو لخت بشی هرهر بخندم

——————————-

غضنفر توی جمع م ی گ و ز ه! برای اینکه جلو رفققاش ضایع می شه از خدا می‎ ‎خواد اونو ۳۰۰ سال مثل اصحاب کهف بخوابونه. خلاصه بعد از ۳۰۰ سال بلند می‏‎ ‎شه گرسنش می شه میره نانوایی ‏سکه ای رو به نانوا می ده نانوا می گه: این‎ ‎چیه؟ این که مال عهد غضنفر گ و ز و ه ه ‎!!!

——————————-

میدونی مزییت مجرد بودن چیه ؟؟ از هر طرف تخت که عشقت بکشه میتونی بیای پایین !!!

——————————-

به خروسه میگن : چرا معتاد شدی؟ میگه اگه زنتو لخت کنن بزارن پشت ویترین معتاد نمی شی !

——————————-
غضنفر به رفیقش می گه من یه تمساح پیدا کردم چیکارش کنم؟ میگه ببرش باغ وحش. فردا رفقیش می گه بردیش؟ غضنفر می گه : آره ، تازه امشب هم می خوام ببرمش سینما !

——————————-

به غضنفر میگن اذون بگو … میگه والا چی بگم همه چی از یه نگاه شروع شد !

——————————-

این علامت حاکم بزرک میتی کمانه ! احترام بزاردید !

تو نمیخواد احترام بذاری تو از خودمونی زمبه !!!

——————————-

اس ام اس های خنده دار جدید و سرکاری
هیچ چیز برای من لذت بخش تر از این نیست که من برای تو اس ام اس بدم و تو خر کیف بشی !!!

——————————-

امکانات زندگی در عشایر :
غذا : کشک
یخچال : مشک
حمام : تشت
دستشوئی : دشت !

——————————-

تا آخرش نرو هیچی آخرش نیست
به جون خودم راست میگم
نرو هیچی تهش نیست
نرو دیگه
اعتیاد رو میگم !!!

——————————-

آدم ها ممکنه پسر باشن اما پسرها نمیتونن آدم باشن !!!
(میتونید به جای پسر ، دختر بذارین !!!)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد