اس ام اس جدید عاشقانه غمگین سر کاری طنز

مرجع اس ام اس و عکس عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه غمگین سر کاری طنز

مرجع اس ام اس و عکس عاشقانه

دوستت دارم به ۱۷ زبان:

 English : I Love You 

Romanian : Te iu besc

 Persian : Tora doost daram

Italian : Ti amo

 German : Ich liebe Dich Turkish : Seni Seviyurum

 French : Je t'aime

Greek : S'ayapo

 Spanish : Te quiero

Hindi : Mai tumase pyre karati hun

 Arabic : Ana Behibak

Iranian : Man doosat daram

 Japanese : Kimi o ai shiteru

Yugoslavian : Ya te volim

 Korean : Nanun tangshinul sarang hamnida

 Russian : Ya vas liubliu

نظرات 2 + ارسال نظر
naser یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 16:16 http://parsian-download.com/

سلام.......

آره........لینکت کردم........

منو با این عنوان لینک کن:

**فول دانلود -- دانلود کامل**

مرسی عزیزم.......

بای تا های

آرمان یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 17:21 http://far30site.vcp.ir

سلام اگه میشه رو تبلیغات من کلیک کن منم رو تبلیغات تو کلیک کنم!!! حتما روی تبلیغات سمت راست سایت کلیک کنfar30site.vcp.ir منم واسه تو کلیک می کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد