اس ام اس جدید عاشقانه غمگین سر کاری طنز

مرجع اس ام اس و عکس عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه غمگین سر کاری طنز

مرجع اس ام اس و عکس عاشقانه

اس ام اس و پیامک های عاشقانه”

کاش درآسمان سکوتت لکه ابری بودم تابرای همه دلتنگیهایت میباریدم(بیشتر از ضربانقلبت دوستت دارم)

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس عاشقانه_-_-_-_-_-_-_-_-_-

امشب به رسم عاشقی یادی زیاران می کنم، درغربتی تاریک و سرد از غم حکایت می کنم، امشب وجودم خسته است از سردی دلهای سرد، آیا توهم دریاد من هستی در این شبهای سرد…؟

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس عاشقانه_-_-_-_-_-_-_-_-_-

خداوندا ! به پیمان مقدس دوستی سوگند،بهترین درودهایم نثار آنانی باد که کاستیهایم را میبینند و باز دوستم دارند

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس عاشقانه_-_-_-_-_-_-_-_-_-

شبی از‎ ‎پشت یک تنهایی نمناک و بارانی، تو را با لهجه گلهای نیلوفر صدا کردم، تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس عاشقانه_-_-_-_-_-_-_-_-_-

اگر فکر کردى ازت خوشم میادو برام خیلى عزیزى و دلواپستم واگه نبینمت دلم برات تنگ میشه

.

.

.

.

براى اولین بار درست فکر کردى

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس عاشقانه_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Age asheghet nabudam arezu mikardam ashegham beshi

Ama asheghi kheyli sakhte

Tahamole sakhti keshidaneto nadaram

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس عاشقانه_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Tabiban bar sare balin miguyand,ke emshab ta sahar in asheghe divane mimirad,Delam dar sine misuzad,to ra na dide mimiram,Hadise arezuhayam hame nagofte mimanad

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس عاشقانه_-_-_-_-_-_-_-_-_-

تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس عاشقانه_-_-_-_-_-_-_-_-_-

در فصل تگرگ عاشقت میمانم / با ریزش برگ عاشقت میمانم

هر چند تبر به ریشه ام میکوبی / تا لحظه مرگ عاشقت میمانم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد